Cool After School

Buitenschoolse sportopvang Cool After School richt zich op de sportieve en maatschappelijke ontwikkeling van kinderen met behulp van diverse sport- en spelactiviteiten, waarbij plezier voorop staat.

Nadat de kinderen worden opgehaald van school, worden zij gebracht richting de locatie hockeyvereniging H.M.H.C. Saxenburg dat beschikt over een grote binnen- en buitenruimte, waar de kinderen deel kunnen nemen aan, door gediplomeerde begeleiders, georganiseerde originele en uitdagende sport- en spelactiviteiten. De kinderen maken kennis met een breed scala aan sporten en spellen, waarbij zij worden ondersteund tijdens hun ontwikkeling als sporter en persoon.

Sinds de start van Cool After School hebben kinderen onder andere kunnen snowboarden, skiën, klimmen, freerunnen, golfen, skateboarden, sumoworstelen en nog veel meer. Daarbij hebben zij kunnen ervaren hoe het is om aan grote evenementen, zoals de Formule 1, het WK Voetbal, de Olympische Zomer- en Winterspelen en de Tour de France deel te nemen.

Wil je meer over ons te weten komen, kijk dan op onze website www.coolafterschool.nl of mail naar coolafterschool.bso@gmail.com.

Hero

Hero kindercentra; dé plek voor kinderopvang in Haarlem en Spaarndam!

Met zo’n 82 opvanglocaties bieden we ieder kind in Haarlem en Spaarndam passende opvang in de buurt. Vanuit een lange historie, groot lokaal netwerk en gedegen pedagogische kennis kan er snel ingespeeld worden op ontwikkelingen in de samenleving. We zijn bewust een stichting zonder winstoogmerk met een maatschappelijk doel. Het bieden van kinderopvang met hoogwaardige pedagogische kwaliteit staat voorop en ieder kind staat daarbij centraal.

“Het is onze missie om elke dag samen met de kinderen het avontuur aan te gaan op weg naar de beste versie van zichzelf. ”

Onze kernwaarden Avontuur, Plezier, Leren en Aandacht zijn belangrijk voor ons en geven richting aan ons beleid en manier van werken.

Avontuur

Elke dag gaan we samen met de kinderen het avontuur aan. In de basis zorgen we voor een veilige omgeving waarin kinderen zichzelf zijn, zichzelf ontwikkelen, buiten zijn, leren en hun grenzen ontdekken. We bieden de kinderen inspirerende en sportieve activiteiten waarbij ieder kind ook zijn eigen avontuur kan beleven. Binnen, maar vooral ook buiten is daar volop gelegenheid voor.

Plezier

Plezier maakt alles makkelijker, grappiger en gelukkiger. Het is een randvoorwaarde om te kunnen groeien en je talenten te kunnen ontdekken. We doen er alles aan om kinderen het naar hun zin te laten hebben. Ook tijdens de vakanties gaan we regelmatig op pad met de kinderen en ondernemen we de leukste activiteiten!

Leren

Ieder kind is uniek, heeft een eigen karakter en eigen behoeftes en ontwikkelt op zijn eigen manier. Het is belangrijk dat kinderen bij Hero kunnen ontdekken wie ze zijn. Ieder kind gaat het avontuur aan in zijn eigen tempo, op weg naar de beste versie van zichzelf. Hier sluiten wij bij aan en bieden alle kinderen kansen en mogelijkheden om zich optimaal te ontwikkelen.

Aandacht

Iedereen die bij ons binnen komt, ervaart de persoonlijke aandacht en voelt zich welkom. Door aandacht weten we meer van elkaar en voelen kinderen, ouders en medewerkers zich meer verbonden. Vanuit onze maatschappelijke betrokkenheid heeft Hero ook aandacht voor de wereld om ons heen. We dragen bij aan een duurzame groene wereld waarin kinderen gezond kunnen groeien. Daarbij hoort ook aandacht voor gezonde voeding van lokale leveranciers.

Elke locatie is uniek

Is je kind gek op sporten, een echt podiumbeest, keukenprins, buitenmens of een kunstenaar in de dop? Op de verschillende locaties van Hero kindercentra kan elk kind zijn ei kwijt. En omdat we 82 locaties hebben, is er altijd een in de buurt.