Hannie Schaft Centrum

Leerlingen van de Sint Bernardusschool kunnen voor naschoolse opvang terecht bij Kinderopvang Haarlem. De kinderen worden opgevangen op NSO Bernardus, Bernard Zweerstraat 1, 2033 DE Haarlem of op NSO Hannie Schaft, C. van Noordestraat 15, 2033 EC Haarlem.

Meer informatie over deze locatie vindt u op www.kinderopvanghaarlem.nl.

Activiteiten

Na schooltijd lekker genieten op de nso. Er valt veel te beleven : leuke (sport) activiteiten, workshops, culturele uitjes en “gewoon” even lekker chillen met vriendjes. In de schoolvakanties zijn er extra activiteiten en uitstapjes. De vakantieprogramma’s staan dan bol van leuke activiteiten op het gebied van sport, dans, muziek, cultuur en creativiteit. Ook trekken we er met de kinderen veel op uit.

Samenwerking

Kinderopvang Haarlem werkt nauw samen met basisscholen, sportverenigingen, muziekscholen en organisaties op het gebied van welzijn. Samenwerking heeft als belangrijk voordeel dat wij de ontwikkeling en het welbevinden van de kinderen beter kunnen volgen. Ook kunnen we dankzij die  samenwerking een breed activiteitenaanbod organiseren, zoals sportclinics, zwemlessen, muzieklessen en een breed scala aan workshops.

Kinderinspraak

Op de nso telt je stem! Via kinderinspraak wordt invulling gegeven aan het activiteitenprogramma.

Openingstijden

Alle nso locaties van Kinderopvang Haarlem zijn open tot 18.30 uur. In schoolvakanties en op roostervrije dagen is de opvang open vanaf 08.00 uur.

Tarieven

Voor elk individueel kind wordt op basis van zijn/haar schoolrooster de opvangtijd en het maandtarief berekend (maatwerk). Daardoor zijn de tarieven scherp. Ook betaalt u geen inschrijfkosten. Meer informatie vindt u op onze website.

Opvang pakketten

U kunt bij Kinderopvang Haarlem kiezen uit 3 pakketten:

Het all-in pakket (49 weken opvang)
Naschoolse opvang in 40 schoolweken (eindtijd school - 18.30 uur)  en in 9 schoolvakantieweken (08.00 uur - 18.30 uur).

Het schoolwekenpakket (40 weken opvang)
Naschoolse opvang uitsluitend in 40 schoolweken (eindtijd school - 18.30 uur). Dit is een geschikt pakket voor ouders die in de schoolvakanties geen, of in beperkte mate, opvang nodig hebben.

Het vakantiewekenpakket (9 weken opvang)
Naschoolse opvang uitsluitend in de 9 schoolvakantieweken (08.00 uur - 18.30 uur). Dit pakket is geschikt voor ouders die tijdens schoolweken geen opvang nodig hebben.

Vragen?

Veel informatie vindt u op www.kinderopvanghaarlem.nl. of bel ons via 023 – 5123920!