Feest School in de Wijk op woensdag 21 juni

zaterdag, 17 juni 2017

Op woensdag 21 juni a.s. vindt het School in de Wijk feest plaats op de Sint Bernardusschool. U bent van harte uitgenodigd om samen met familie te komen kijken naar de voorstellingen van de naschoolse activiteiten van de leerlingen van de Sint Bernardus, de Talenten, de Veronica en de Xaverius Franciscus. Vanaf 13:30 uur staat de deur open en vanaf 14:00 uur begint het programma van voorstellingen van de naschoolse activiteiten, workshops en informatie van organisaties uit de buurt en activiteiten voor de kinderen (o.a. springkussen, schmink) . Er is de mogelijkheid om een klein hapje gemaakt door Stichting Dock te kopen en de mogelijkheid gezellig te blijven eten.

De leerlingen uit de groepen 8 van de Sint Bernardus zullen deze middag ook aanwezig zijn in het kader van het Ondernemend Leren. Tijdens dit project leren de leerlingen samenwerken en worden zij uitgedaagd om ondernemend en actief in het leven te staan. Initiatief, nieuwsgierigheid, creativiteit en talent zijn hierbij belangrijk. De groepen 8 proberen tijdens het Ondernemend Leren geld op te halen om gezamenlijk een dagje uit te kunnen gaan. Dit geld zamelen zij ook in op woensdag 21 juni d.m.v.:

• Verkoop spullen
  • Verkoop cup cakes/ taarten
  • Workshops en spellen voor kinderen
  • Een disco
  • Loterij

Ook zal er een bak klaar staan om daar lege plastic flessen in te doen, zodat het statiegeld ook naar dit doel kan gaan. Mocht u in het bezit zijn van lege plastic flessen kunt u deze vanaf maandag inleveren in groep 8A of 8B of u kunt ze woensdag meenemen! Onze dank is groot!

Kortom, we hopen er een gezellige middag van te maken!

U bent van harte welkom om te komen kijken!

Het team van de Sint Bernardus in samenwerking met:

Willemijn Bonder, Mad Science, Sport Support, Wereld Kindertheater, de Talenten, Franciscus Xaverius, de Veronicaschool, Kinderopvang Haarlem en de leerlingen van groep 8A en 8B van de Sint Bernardusschool